Spôsoby a ceny doručenia
Termín doručenia platí pre objednávky vytvorené do 10:00 hod. Aby sme našim zákazníkom doručovali len nepoškodený tovar, prechádza pred odovzdaním prepravcovi dôkladnou kontrolou. Pri odhalení poškodenia nie je tento tovar naložený, ale vymení sa za nepoškodený kus, prípadne sa objedná nový u dodávateľa.
Súčasťou zásielky je nepotvrdený záručný list, ktorý vám radi potvrdíme v našej predajni, alebo po zaslaní poštou. Pokiaľ záručný list nie je pri zakúpenom tovare priložený, pre prípadnú reklamáciu slúži faktúra ako záručný list.
Pred prevzatím si tovar prosím skontrolujte, či je obal neporušený, v prípade akejkoľvek nezrovnalosti tovar neprevezmite. Kontrola funkčnosti výrobku na mieste nie je možná. Ak dodatočne zistíte, že tovar je poškodený alebo nekompletný, kontaktujte nás e-mailom na info@eurobike.sk alebo na zákazníckej linke, na tel. 038/749 00 00. Reklamácie tohto charakteru prijímame maximálne do 24 hodín od doručenia.
Dodacia lehota začína plynúť v deň prevzatia zásielky kuriérskou spoločnosťou. V prípade, že vám zásielka nebola doručená do 3 dní od potvrdenia odoslania, kontaktujte nás e-mailom na info@eurobike.sk alebo na zákazníckej linke, na tel. 038/749 00 00. Predávajúci nezodpovedá za oneskorené doručenie zavinené dopravcom alebo poskytnutými nesprávnymi údajmi pre doručenie kupujúcim.
Odporúčame, aby ste si po dobu 14 dní ponechali všetky obalové materiály v ktorých bol tovar alebo jeho súčasti doručené. Taktiež odporúčame veľmi opatrné zaobchádzanie s tovarom počas tejto doby a ponechať všetky ochranné fólie na tovare. Pokiaľ sa rozhodnete výrobok do 14 dní vrátiť, je dôležité, aby bol nepoškodený, neniesol známky používania a bol v kompletnom balení (všeobecné ochodné podmienky, čl. 7).
Uvedené ceny sú s DPH.